Axlar!



Fick till en bild innan jag började träna, men inte efter för det glömde jag bort, haha. Men jag lovar att ta nån bild med pump nån gång! Axlarna växer ju som tusan en bit in i passet ;)


Idag tränade jag med pappa. Han hade också axlar på schemat, så det passade ju bra! Kände dock att det inte var mitt bästa pass. Gick rätt bra, men inte superbra om man säger så. Men skönt i alla fall! Det var bara jag och pappa på gymmet idag, haha. Sånt gillas! Man kan lyssna på vilken musik man vill och man kan ta hur mycket plats man vill ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

jätte fin blogg blogg! :D lämna gärna din åsik på min blogg också!

2011-06-24 @ 21:21:11
URL: http://johannasic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0