Bic/tric

Vi blev klara lite tidigare med eftermiddagsföreläsningen idag. Skönt! Kan lova att man inte har speciellt mycket energi till att sitta och lyssna tre timmar i sträck på en måndagseftermiddag. Dock har dagen varit intressant! Vi har gått igenom ryggskador, hjärnskakningar och olika konditionstester under dagens föreläsningar.

Under lunchen var jag, Sofia och Barbro på gymmet och pumpade musklerna. Jag hann faktiskt med både biceps och triceps och det gick superbra! Bra tryck, bra kontakt och snygga ådror ;)


Dagens pass:

* Hantelcurls
* Liggande curls
* Bamsecurls

* Pushdowns med rep
* Press m rep ovanför huvudet
* Pushdowns med rakstång
* Hantelpress bakom huvudet


Sedan reppade jag ur det sista i mina stackars triceps i en extensionsmaskin medan Sofia körde klart sitt!


Lite motivation och inspiration på det då:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0