Coca cola till frukost!

Godmorgon allihopa! Vi har varit vakna sedan halv sex och jag fick faktiskt med mig Linus upp då också. När larmet ringde imorse slog jag honom istället för att stänga av larmet. Jag kanske förknippar allt oljud med honom, haha? :)

Vi har varit ute och promenerat och kastat in en omgång tvätt i maskinen. Nu sitter vi här och ska äta frukost. Jag har färska jordgubbar i min kesella idag. Älsklingen var söt och köpte det åt mig igår, trots att han inte får äta bär själv nu. Ett annat ovanligt inslag i fruksten är cola light, haha. Inte varje dag man dricker det ;)





Kommentarer
Postat av: Jessika

Om vi kommer till umeå så blir det ju bara över dagen, wille måste ju jobba :)

2011-06-09 @ 14:09:10
URL: http://jessiiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0