Cyklat till Holmsund

Eftersom jag inte hann med varken morgonpromenad eller att cykla till stan idag på grund av försovning så kände jag behovet av frisk luft. Det blev enklare att motivera sig till att fara ut eftersom vi behövde mjölk så Linus tänkte cykla iväg och köpa det och jag har saknat honom hela dagen och hängde på.

Närmaste affären ligger 8 km bort, men det kändes tråkigt att cykla dit eftersom det är den vägen som jag cyklar nästan varje dag. Vi funderade på Täfteå som ligger 11 km bort, men enligt vår kära vän Google hade affären där hunnit stänga. Alternativet var Holmsund, lika långt bort som Täfteå fast åt motsatt håll. Dit har vi cyklat ikväll! För att köpa mjölk. Haha. Men riktigt skönt var dett att få lite frisk luft och cykla drygt två mil så här på kvällskvisten. Nu kommer vi sova gott inatt :)

Det är nu dags för mina älskade äggmackor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0