Försovning

Det är sällan jag lyckas försova mig. Är jag extra trött ställer jag ofta två larm, för säkerhetsskull. Men imorse hade jag bara ett och jag måste ha stängt av det istället för att snooza. Farligt farligt! Kanske säger något om hur trött jag var igår?




Någon morgonpromenad har det inte blivit. Fick panik när jag vaknade och trodde att jag skulle få stressa sönder, men insåg sedan att jag faktiskt börjar föreläsningen lite senare idag eftersom vi har muskellaboration i grupper. Skönt!  Tror dessutom att det kommer bli grymt kul! På eftermiddagen ska vi lära oss om ätstörningar inom idrotten. Jag tror att det kommer vara jätteintressant! Det är nog fler än man tror som är drabbade av sånt i dagens samhälle!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0