Fullt upp!

Har knappt suttit ner någonting idag! Förutom vid måltiderna då. Dagen började med morgonpromenad, sedan matshopping, frukost, cykeltur, loppmarknad, storkok, middag, träning och nu sitter jag slutligen här, haha. Skönt att äntligen få andas lite!

Dagens storkok tog några timmar. Två kilo köttfärs stektes med två olika kryddningar, sedan blev det även chili con carne och köttfärsbiffar av köttfärsen. Vi gjorde även två kilo kyckling med fyra olika kryddningar och så blev det en hel ugnsform med lax, men där hade vi samma kryddning på allt. Ett gäng ägg kokades också! Jag var helt slut efter all denna matlagning.




Dagens träning blev högreps här hemma med 5-kiloshantlara. Måste verkligen införskaffa tyngre vikter om vi ska träna hemma i framtiden! Men det blev ett gäng rest-pause-set upp till 100 reps och det brände rätt rejält i musklerna!

När styrkedelen var över blev det en inlinesrunda. Jag ¨åkte inlines och Linus cyklade, eftersom han inte har några inlines här nu. Fick kämpa mycket med en skrikande och peppande pojkvän bakom mig, haha. Det blev ingen lång runda. Vi var väl ute 35-40 minuter skulle jag tro.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0