Intresserade av viktminskning?



Sitter här och känner mig supersnygg med hårhärg i håret och en fiiin klänning som jag gjort av en plastsäck. Vackert!

På måndag börjar hårddieten för Linus del. Det dags för slutspurten nu. Det ska bli jättespännande att se hur det går för honom! Tror minsann att jag ska hålla er uppdaterade om vad som händer i princip varje dag, så att ni får följa hans utveckling. Min blogg är ju främst till för att inspirera andra till att träna och ha en hälsosam livsstil, men eftersom många är överviktiga i dagens Sverige så finns det säkert en hel del som kan vara intresserade av att läsa om viktminskning också. Därför ska jag försöka blogga så mycket som möjligt om slutspurten på Linus diet. Ifall det är någonting speciellt som ni undrar över så är det ju självklart bara att fråga!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0