Löptur i värmen

Pappa pratade igår om att han ville ha med mig ut och springa. Och brorsan ville ha med mig ut och cykla, haha. Det är ju inte direkt så att man blir lat bara för att man har semester i Älvsbyn. Har en rätt aktiv familj så! Men jag skippade cyklingen idag eftersom min cykel måste repareras (har för tillfället inget framhjul, haha). Det blev löpning med pappa!

Idag sprang jag först 4,6 km som uppvärmning för att sedan köra 10 mördarintervaller. Pain in the ass. På riktigt. Det brände goooode rejält i rumpan. Men samtidigt som det är jobbigt så är det så fruktansvärt härligt och när man väl är klar så är ju känslan obeskrivlig. Backintervaller is the shit ;)

Nu äter jag en banan och ska strax hoppa i duschen. Sedan läsa på lite mer anatomi innan jag sticker iväg till gymmet och pumpar armarna :)




Gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0