Midsommar!



Årets midsommar firas utan min fina älskling! Han jobbar ett 25-timmars pass nu. Men jag klagar inte, för det är bra med pengar ;) Jag har firat midsommar med delar av min familj. Sällan vi är samlade allihopa. Men god mat och god efterätt har det blivit! Och så har jag hunnit hälsa på Linus på jobbet två gånger för att glömt diverse grejer hemma som jag snällt har kommit med.

Imorgon fortsätter midsommarfirandet, men då med Linus familj. Då blir det grillat och pokerspelande! Jag ska till och med vara med och spela lite. Sist tittade jag på, men jag känner mig redo att göra ett försök ;)





Den första gång jag såg dig, då glänste sommarskyn,
så bländande som svanen i sin skrud.
Då kom det ifrån skogen, från skogens gröna bryn
liksom ett jubel utav fåglars ljud.
Då ljöd en sång från himmelen så skön som inga flera;
Det var den lilla lärkan grå, så svår att observera.
Den första gång jag såg dig, då glänste sommarskyn,
så bländande och grann som aldrig mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0