Midsommardagen!

Godmorgon allihopa! Jag somnade sent igår, men var uppe halv nio - pigg som en lärka! Jag började dagen med en härlig inlinesrunda, precis som igår. Riktigt skönt! Medelintensiv morgonkardio när den är som bäst! Roligt att byta ut morgonpromenaderna ibland, för det kan bli lite långtråkigt att göra samma sak varenda morgon!

Nu ska jag äta frukost och ladda inför en pluggdag. Jag har en mindre hemtenta som ska göras klar. Sen blir det även ett gympass, såklart! Och det kan även hända att det blir någon liten löprunda med pappa, för han verkade vara sugen på det!



Kommentarer
Postat av: callefille

fin blogg fan :D Kolla gärna min gayblogg som jag driver :) följ den gärna :D Och kommentera gärna med. Puss haj

2011-06-25 @ 12:55:27
URL: http://callefille.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0