Paniken som uppstår..

Jag HATAR min telefon. Ställde två larm imorse eftersom det händer att den tjorvar och inte ringer. Inget av dem ringde. Istället vaknade jag halv nio och drabbades direkt av panik. Tur då att detta är enda dagen hittills på utbildningen som vi inte har någon föreläsning på förmiddagen. Börjar klockan ett. Fanns dock mycket jag ville göra innan, men det kommer att hinnas med senare under dagen! Har åtminstone hunnit med morgonpromenaden!


Nu har jag träningsvärk i hela kroppen känns det som, haha. Nämen i rumpan, triceps och latsen. Jag älskar när det känns att man har tränat ;) Träningsvärken från söndagens benpass verkar för övrigt förbli på grund av alla långa cykelturer. Men jag klagar inte! Lite tungt att cykla kanske, men inget att gnälla över ;)

Idag ska jag träna bröst och något set mage på det också. Sista passet på IKSU på sex veckor! Drar till Älvsbyn under min hemmastudie-period och ska träna där istället. Blir säkert bra det med!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0