Sista dagen

Idag är det sista dagen i Umeå för en tid framöver. Den här utbildningsperioden avslutades med att vi fick göra lite tester - Åstrandstestet på cykel samt YO-YO-testet. Jag blev faktiskt väldigt taggad på att köra lite olika tester och se vart jag ligger på olika skalor osv. Intressant att veta!

Jag har även hunnit träna. Bröst och mage! När jag for till gymmet var jag seg och omotiverad, men hoppades på att det skulle vända, vilket det gjorde rätt fort. Fick ihop ett härligt pass med bra tryck och bra kontakt :)


Dagens pass:

* Bröstpress med hantlar
* Flyes med hantlar
* Lutande press
* Flyes i CC
* Pecdec


Sedan körde jag 10 stycken rest-pause-set för magen. Jobbigt? Öh, jaa. Trodde att jag skulle dö ibland! Förväntar mig lite härlig träningsvärk imorgon ;)



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Mycket fin blogg du har!



Checka gärna min ;)



Kramis :)

2011-06-23 @ 01:18:27
URL: http://lutenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0