Slutkörd

Bröstpasset gick superbra! Jag började med 10 set flyes i CC, sedan 10 set bänkpress vilket faktiskt gick oväntat bra, även om jag är pinsamt svag, haha. Jag fortsatte med 10 set pecdec och sedan 10 set lutande press med hantlar, vilket var ytterst tungt. Fick sänka vikterna en hel del eftersom jag var så pass slutkörd! Men det kändes superbra!

Något som jag tycker är kul med att träna i Älvsbyn är stämningen på gymmet. Alla hälsar på varandra och hjälper varandra. Man kan köra mellan någon annans set och det är allmänt kul! Sådant finns inte på IKSU. Idag var det ett gäng på tre stora killar som var hur trevliga som helst! Det blir lite roligare att träna när stämningen på gymmet är bra :)

När gympasset var över for vi bara hem och bytte gymskorna till inlines och for ut på en runda. Det gick rätt tungt eftersom jag var trött redan när vi for ut, men det var samtidigt väldigt skönt. 1 timme och 23 minuter stannade tiden på pulsklockan på! Pulsen låg på ett steady state på 170, men pendlade lite beroende på uppförsbackar och nerförsbackar.

Nu är jag supertrött och ska fixa mig något och äta. Myspys framför tv:n med älsklingen väntar!



Kommentarer
Postat av: Anonym

va kul me inlines!

2011-06-27 @ 00:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0