Ta mig till havet och gör mig till kung












Igårkväll for vi ut till havet en sväng. Vi satt på en brygga och läste lite och hade det allmänt mysigt. Dock blev det lite blåsigt, så kvällen fick avslutas hemma i tv-soffan.

Inatt har jag sovit riktigt riktigt länge. Efter att ha sovit 5-6 timmar varje natt denna vecka kände jag att en sovmorgon skulle vara på sin plats. Resultatet? 11 timmars sömn. Haha, men både kroppen och huvudet behöver vila ibland!

Imorse var vi ute på en härlig strospromenad. Inget högre tempo, utan bara för att få lite frisk luft. Efter det har en goood lördagsfrukost avnjutits och nu ska vi börja packa ihop oss och fara till stranden. Fysiologiboken hänger med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0