Torsdag

Tekniken är väl för underbar ibland. Internet startade inte imorse, därav inget blogginlägg och ingen bloggläsning som frukostsällskap. Men nu är det igång igen!

Jag startade dagen med att vakna i tid, haha, och klokcna sex var jag ute på morgonpromenad.
45 minuter hann jag gå. Riktigt skönt! Jag älskar mina morgonpromenader! Sedan cyklade jag iväg till IKSU där vi hade undervisning i idrottslabbet. Idag arbetade vi praktiskt om hur man lindar skador enigt PRICE. Intressant och det gjorde ont, haha. Fick vara "försökskanin".

Under lunchen idag tränade jag med tjejerna. Imorse funderade jag starkt på att skippa träningen idag eftersom jag vaknade och hade träningsvärk i princip överallt. Skulle egentligen träna axlar, men med träningsvärk i lats och bröst kändes det inte optimalt. Det som kommer efter axlar på schemat är ben, men dom är grymt trötta efter all cykling. Det fick helt enkelt bli ett mixpass för min del där jag kombinerade de enda muskelgrupper som jag inte har någon träningsvärk i; biceps, vader och ländrygg. Det funkar det med! Jag tar vilodag imorgon och kämpa vidare med axlarna på lördag :)



Nu ska jag äta mellanmål och läsa bloggarna som jag inte hann läsa imorse. Behöver en liten lugn stund för att kunna landa ordentligt efter en fartfylld dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0