Träningsvärk

Alltså... Det är nästan lättare att säga var jag inte har träningsvärk än var jag har träningsvärk. Hehe. Magen är det nya tillskottet i träningsvärken. Den där magdödarövningen tog rätt rejält igår, vilket känns rätt rejält idag ;) Men idag har jag vilodag, så musklerna ska få vila upp sig ordentligt.

Igårkväll blev det kortspelande och lite fotbollssparkande med älsklingen, Daniel, Jessika, Jonas och Tommy. Sedan film och sedan sova. Lugn kväll för våran del!

Dagens planer är inte så många. Jag ska försöka färga håret och så ska vi fara och grilla hos Linus farfar. Sedan under eftermiddagen ska vi till Jävre där min och Christoffers födelsedag ska firas med våra fina vänner. När vi varit där drar vi direkt vidare hem till mig, eftersom det känns onödigt att köra fram och tillbaka. Jävre ligger ju liksom en bit på vägen till Umeå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0