Vart tog energin vägen?

Idag är jag fruktansvärt trött och energilös. Skippar till och med sista föreläsningen eftersom jag känner att jag inte har energi till att sitta och lyssna. Det går liksom bara in och sen ut direkt igen. Så jag ska dricka en massa kaffe nu och läsa in det hemma istället. Det känns som att jag inte kan någonting och som att jag inte lär mig något. Jobbigt. Men jag ska försöka fokusera så mycket som möjligt och lära mig så mycket som möjligt idag. Linus har lovat att hjälpa mig och förhöra mig, så det ska nog gå bra :) Men nu behöver jag först en kaffepaus!


Under lunchen idag hann jag med ett träningspass. Den här gången tränade jag själv. Jag körde fyra bröstövningar med 4-6 set i varje och sedan blev det 15 set mage. Snabbt och effektivt pass! Bröst och mage! Jag hoppas att det känns imorgon ;) Älskar att ha träningsvärk i magen! Förresten så har jag en rätt härlig träningsvärk i ryggen idag, från gårdagens pass. Det är också gött!




PS. Imorgon får jag inte försova mig! Behöver mina morgonpromenader för att få energi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0