Vem har sagt att gröt är tråkigt?



Nu äter jag havregrynsgröt till frukost för första gången på evigheter. Fruktansvärt gott faktiskt! Jag blev lite less på det tidigare eftersom jag åt det varenda morgon, men nu är det gott igen! Jag har slängt ihop lite av allt möjligt och har lyckats få mig en riktigt god gröt. Kylen är rätt tom nu eftersom vi far till Älvsbyn idag och blir borta i sex veckor, men lite härliga ingridienser hittade jag allt :)
Havregryn, jordgubbar, äpple, kanel, solroskärnonr och pumpakärnor. Gött!

Det kändes förresten lite tungt att larmet ringde halv sex min första "lediga" dag.
Men ibland måste man offra lite sömn för att hinna med att gå på morgonpromenad :) Benen kändes riktigt tunga idag. Kroppen är trött. Skönt då att jag har vilodag idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0