Vilodag

Idag är det vilodag som gäller. Lite tråkigt, haha. Jag är alltid så träningssugen! Men med tanke på hur slutkörd min kropp är så känns det välbehövligt med vila. Kunde knappt köra bil idag för jag har träningsvärk i hela överkroppen, haha. Men det är ett kvitto på att man har kört på bra!

Imorgon funderar jag på ett nytt koncept. Inlinesrunda istället för promenad. Kul med variation och lite mer tidseffektivt! Jag orkar ju inte springa eller åka inlines lika länge som jag kan promenera på morgonen eftersom det är mer energikrävande och lite svårt att lyckas få till nå bra innan frukost! Men en kort härlig inlinesrunda a la 30 minuter borde väl gå att få till imorgonbitti? Sedan blir det gym här i Älvsbyn. Axlarna ska pumpas. Guuud vad jag längtar efter att kriga mot hantlarna ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0