25:e = PENGAR!!

Har levt väldans fattigt nu de senaste två veckorna. Mer utgifter än vanligt denna månad på grund av två bilfärder upp till Älvsbyn, bröllopspresent, osv. Ingen frukt och inga grönsaker hemma senaste dagarna och jag har ätit dåligt. För lite proteiner och mer kolhydrater än nödvändigt. Men nu är kyl och frys uppdaterat! Har storhandlat på ICA Maxi. Köpte upp all lättkvarg som fanns i hyllorna ;) Nu kan jag få lite struktur på kosten igen! Man behöver mycket proteiner för att bygga muskler :)

Jag har nyss ätit lunch. Linsröra blev det idag. När lunchen har sjunkit ner lite ska jag iväg till gymmet och döda benen :)


Kommentarer
Postat av: Magistern

Älvsbyn....nostalgi! Länge sedan man var där. Bra minne iaf!

2011-03-25 @ 20:20:20
URL: http://studentochtrettio.webblogg.se//
Postat av: Sasha

Alltid skönt med den 25 :) pengarpengar :D

2011-03-25 @ 23:26:44
URL: http://sashas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0