Ben och mage




Det blev hemmaträning idag! Jag har kört Caroline Nilssons dvd "Ben och rumpa". 17 aktiva minuter med högreppare. Jag hade hantlar också, för lite extra tyngd vid benböjen.

Sedan körde jag lite egna benövningar också. Bra att träna upp uthålligheten i musklerna lite! Går ju inte att köra lågreps utan vikter. Men kul att göra något annorlunda!

Det blev även 18 set mage. Körde någon slags cirkelträning med bara magövningar. Tog ut mig rätt rejält. Allra sista setet på dagens magträning var plankan, och då orkade jag inte ens stå i en minut, haha. Då hade jag visserligen kört 6 plankor innan och diverse andra magövningar, så det är inte så konstigt! :)


Dagens träningsoutfit:







Lila stora mjukisbyxor, vitt linne och min svarta träningshood! Man får ha lite slappa träningskläder när man tränar hemma ;)


Ska försöka svara på era frågor ikväll! Håll utkik :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0