Booobies!



Nyss hemkommen från skola och gym! Idag tränades bröst. Det gick helt okej, men jag inte påstå att det var det bästa bröst-passet jag haft. Övningarna som kördes var:

* Bröstpress i maskin 
* Dips
* Pecdec
* Flyes i CC

Fyra-fem set på varje övning och 6-10 reps. Sedan körde jag några set axlar också. Lite komplettering till söndagens pass. Axlar är ju det jag ska försöka prioritera mest nu så :)

Ni kanske har märkt att jag återinfört dips i mina bröstpass? Har tränat dips i ett par veckor nu. I vanliga fall brukar jag träna bröst och triceps dagarna efter varandra, och då blir det komplicerat med dips eftersom det tar på både bröst och triceps och jag vill inte trötta ut de muskler jag ska pumpa dagen efter. (Sedan påverkas det ju också av hur brett man håller, ju smalare desto mer triceps kopplas in).


Dags att återgå till tentapluggandet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0