Börjar längta efter sängen nu..

Guuuud, vad jag är slut i huvudet. Har pluggat i princip hela dagen, förutom när Anna var här en sväng och när jag tränade core. och så lite matpauser har det ju blivit också. Men i princip bara pluggande sedan klockan nio imorse. Nu går det inte att få in något mer! Hoppas på att få lite mer kunskaper imorgon! På tre dygn är detta över. Hela helgen är ledig innan nästa kurs börjar på måndag. Vilken lyx att ha en hel helg utan att behöva plugga! :)


Aja. Den här har i alla fall fått sig lite spö idag:





Tog ett par "fina" bilder idag medan jag tränade. Och nej, inga magrutor här inte! Men det ska jag försöka få fram på något år. Först bygga upp lite mer muskler ju ;)


Dagens träning blev åtta övningar där jag blandade crunches (raka och sneda) med plankor, båtar och lite allt möjligt. Varje övning kördes i 1-2 minuter där jag tog ut mig till max.  Alla åtta övningarna kördes i ett sträck, sedan vila och köra alla igen. Tre varv blev det. Plus en extra planka på slutet. Kändes rätt lagomt för idag! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Skaffa inte magrutor! Inte snyggt på tjejer! Du har ju en superfin och platt mage, så varför förstöra det? :)

2011-03-23 @ 16:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0