Dag 15 - Då tränar jag allra helst

Bloggutmaningen Dag 15
(För tidigare inlägg, se kategorien Bloggutmaningen - Träning)



Då tränar jag allra helst

Hmm. Jag brukar vara mest taggad på att träna ett par timmar efter frukost, precis innan lunchen. Perfekt tid för mig! Styrketräning klarar jag inte av att köra innan frukosten eftersom jag har för lite energi för att ta ut mig rejält då. Promenader brukar det ju bli direkt på morgonen, men styrketräningen sker senare på dagen. Nu brukar jag anpassa efter mina föreläsningar så att jag inte behöver fara flera gånger in till stan. Jag tränar efter föreläsningarna om jag har föreläsningar på morgonen och före föreläsningarna om dom är på eftermiddagen. Jag har sällan mycket träningsenergi på kvällarna. Jag är mest peppad under dygnets ljusa timmar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0