Dagens benpass


Nu har jag kommit hem efter föreläsning och ett gymbesök. Idag tränades benen. Hårt och tungt! Precis som det ska vara :)


Dagens benpass:

* Benpress - 4 set
* Benböj - 5 set
* Lårcurl - 4 set
* Stående vadpress - 3 set
* Abductor - 4 set
* Adductor - 4 set
* Jägarvila (med viktskiva i knät)


Hmm.. Tror jag fick med allt nu! Lite svårt att hålla koll för tillfället. Beställde en ny träningsdagbok för typ en månad sen, men den har inte kommit än?!? Jaja. Snart så blir det bättre koll!

Jag tycker att det kan vara riktigt bra att anteckna sin träning för att se framsteg. Dessutom blir man ju lite extra taggad att slå de tidigare sifforna genom att ta lite tyngre hantlar, köra några reps extra, osv.. Så jag längtar efter träningsdagboken nu ;)




Dags för lite matintag. Igen, haha. Måste vara pigg och alert sen när det blir punch out klockan fem!

Fick förresten en fråga om vad punch out innebär.. Jag vet inte riktigt faktiskt, haha. Det är typ boxning. Men jag har aldrig varit på det tidigare, så det kommer lite utvärdering om det ikväll! Jag har länge varit sugen på att testa lite boxning för jag tycker att det är grymt kul, men punch out har jag aldrig lyckats ta mig iväg på förrän nu! Spännande!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0