Godmorgon!



Godmorgon allihopa! Idag var det kämpigt att vakna, vilket inte är så konstigt då jag sovit för lite i tre nätter nu. Men jag kämpade mig upp och gick ut på promenad ändå :) 50-minutersrundan som vanligt. Jag har ju inget krav på mig att jag MÅSTE fara ut och gå på morgnarna, men jag tycker att det är så underbart att promenera på morgonen. En helt annan energi hela dagen! Men idag var jag liiiite sugen på att stanna hemma i sängen, för den var otroligt skön, haha :)

Nu ska jag äta frukost och sedan bege mig mot skolan där ett seminarium väntar. Efter det ska jag träna bic/tric. Sedan får vi se om det blir någon konditionsträning idag. Jag vill. Men jag vaknade inatt och hostade som en galning. Skumt. Jag har ju känt mig helt frisk nu under dagarna.. Men men.. Vi får se hur det känns när jag tränat klart styrkan helt enkelt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0