I'm walkin on sunshine

Godmorgon! Tog mig sovmorgon idag också. Hade dock ställt larmet för att ta mig upp i någorlunda tid. Helgen är slut nu och det är dags att ta tag i pluggandet igen, så då finns ingen tid till att sova bort hela dagen :) Halv nio stod larmet på, men jag vaknade vid åtta och låg klarvaken och väntade, haha.

Jag har varit ute och traskat också! Det är superhärligt väder! Klarblå himmel. Dock ännu halkigare än igår, så det tog sin sin att gå den där 50-minutersundan idag. Men de små, inre musklerna får ju jobba lite extra. Bara bra! :)

Nu ska jag äta min supergoda frukost!



Det här är min standardfrukost! En halv kesella med massa jordgubbar och två kiwis. Ett knäckebröd (rågi) med två äggvitor, ett knäckebröd med rökt skinka och paprika och så kaffe förstås!



Sedan ska jag få i mig det här också. En c-vitamin-brustablett, två omega 3, två antioxidanttablettet och två multivitaminer. Detta är jag lite mindre sugen på, men jag känner mig friskare och piggare när jag har fått i min lite mer vitaminer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0