Ingen morgonpromenad idag

Vaknade för ungefär en halvtimme sen och kände mig allmänt otaggad till allt. Ingen som helst lust att gå ut och promenera. Därför stannar jag inne idag. Jag tänker inte tvinga mig ut när jag inte orkar. Jag vet att motivationen kommer tillbaka snart och då blir det fullt ös igen!

Jag kanske tar en promenad senare idag istället, ifall jag är sugen då. Jag tar mig tid till en mysig frukost framför nå tv-nyheter nu istället!

Jag hatar när tentastressen ska ut över min motivation till promenader och träning... Men på en vecka är det över!


Kommentarer
Postat av: W.I.L.M.A

Sjukt fin blogg!

Allt fint, eller?

2011-03-19 @ 10:57:33
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0