Jag har en dålig dag

Känns som att ingenting går som det ska idag! Omotiverad till allt. Jag for till gymmet utan motivation till att träna, men behövde en paus från pluggandet för tentaplugg var jag ännu mindre motiverad till. Fick till ett någorlunda bra ryggpass, men inget att hurra för direkt!


Så här såg dagens pass ut:

* Latsdrag - 4 set
* Rodd (smalt grepp) - 4 set
* Omvänd pecdec (baks. axl) - 4 set
* Chins - 6 set
* Lats i fm - 5 set
* Rodd (brett grepp) - 3 set

Ingen energi alls. Hade planer på att köra lite HIIT, men tog mig ju knappt igenom styrketräninge.. Aja, såna pass kan man också ha ibland!

Ländryggen ska för övrigt tränas imorgon, ifall ni nu undrar över det. Då blir det core.



Jag vågar för övrigt nääästan lova att ni ska få en färsk spännarbild på ryggen nästa helg. Den ovan är ju för tusan över två månader gammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0