KAFFE!

Har varit vaken i ungefär en halvtimme. Har börjtat tvätta, eftersom jag har tvättdag idag, men någon morgonåpromenad har det inte blivit. Jag behövde sova! ;)

Nu har jag bryggt kaffe också. Det doftar så ljuuuuvligt! Jag har dessutom börjat sätta lite kanel i filtret. Det är lite spännande och supergott! Risk för beroende ;)

På en halvtimmme ska jag börja fara mot skolan, så nu är det dags för frukost. Jag har en föreläsning idag, mellan 8 och 10, sedan måste vi göra klart ett grupparbete eftersom det ska presenteras och lämnas in imorgon. Efter det blir det träning och sedan hem och plugga. Alla dagar är ungefär likadana i mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Johanna

coolt! kanel i kaffe ska jag också testa :)

2011-03-03 @ 18:29:34
URL: http://joohannas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0