Mornin'




Nu börjar en ny vecka! Tillbaka till rutinerna med föreläsningar, träning och pluggande.

Jag har hunnit vara ute på morgonpromenad också. Hade ett superbra tempo och det kändes som att pulsen steg ända till himlen ;) Skönt!

Idag har jag föreläsning mellan 10 och 12. Sedan ska jag och Elin skriva ett PM tillsammans at my place. Träning ska förstås också hinnas med! Kroppen känns riktigt laddad nu efter en hel helgs vila. Längtar efter att trötta ut musklerna och att få träningsvärk ;) Vi får dock se om det blir träning på gymmet eller hemma idag. Det beror på när grupparbetet ska göras. Har inte råd att fara in till stan mer än nödvändigt denna månad. Men jag har en back-up-plan! Core och benträning framför tv:n med en träningsdvd!

Nu ska jag dricka kaffe!


Kommentarer
Postat av: Christer

Perfekt att ha en backup och möjlighet till hemmaträning

2011-03-14 @ 12:15:24
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0