När det känns jobbigt..

... är det extra skönt när man har klarat det!

Jag brukar alltid vara taggad på att promenera på morgonen.
Jag vaknar, klär på mig och går ut. Kan längta efter det redan när jag går och lägger mig. Imorse var jag inte taggad. Det kändes jobbigt att klä på sig bege sig ut i kylan. (Okej, sååå kallt är det faktiskt inte. Men det är inte sommar!).

När jag väl kom ut funderade jag på att gå 15-minutersrundan bara. Men på något konstigt sätt lyckades jag traska på i 45 minuter och även om det var lite jobbigt i början så kändes det jätteskönt efter ett tag. Dessutom måste man ju få bli lite stolt över sig själv när man tar sig ut trots att man inte är sugen på det ;)





Jag hoppas på lite solsken snart. Lyser solen blir promenader mycket roligare! Solenergi is the shieet!


Nu ska jag äta frukost, dricka en halv kanna kaffe och tentaplugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0