Ny morgonrunda



Jag tog mig lite sovmorgon imorse. Är ju ändå "ledig" nu i fyra dagar. Så istället för halv sju gick jag upp kvart i åtta. Big differencooo, my friends!

Dagens morgonpromenad blev bara 40 minuter, men jag gick en lite annan runda än jag brukar. Kände att jag började bli less på att gå samma varje dag ;) Nu fick jag se lite mer hus och lite mindre skog, haha.

Under fyra dagar är jag föreläsningsfri, men har en massa att plugga hemma. Jag har åtta dagar på mig att plugga inför tentan, och det kommer att behövas. Det är en massa som ska pluggas in minsann! Men snart är kursen "ekonomisk och politisk geografi" över!



Nu: Kaffe, frukost, bloggläsning.
Sen: PLUGG!


Kommentarer
Postat av: Cat Fight

Tjusig blogg du hade! :-)

2011-03-17 @ 10:04:26
URL: http://catfight.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0