Sovmorgon!

Så otrolig skönt att få sova ut! Jag vaknade åtta imorse, men låg kvar och drog mig till halv nio. Tänkte att det kanske skulel gå att sova liiiite längre ändå, men icket! Jag var klarvaken och redo för dagen ;) Skönt att vakna av sig själv, och inte av larmet :)

Jag har hunnit vara ute och promenera i 50 minuter också. SUperhärligt med sol ute, men det blåser fruktansvärt mycket. men det ger bara lite extra motstånd, så det har jag ingenting emot ;) Dessutom fick dom inre musklerna jobba lite på dagens promenad eftersom det var väldans halkigt. Men det är ju också bara bra :)



För övrigt så har jag träningsvärk i magen idag. Jag har ju träningsvärk i nån muskelgrupp varenda dag, men just magen älskar jag att ha träningsvärk i :) Jag tycker inte om att träna mage, men jag älskar träningsvärken.. Det brukar vara min peppning när jag vill ge upp: "Ger jag upp nu kommer jag ju aldrig att få träningsvärk". Haha ;)

Idag är det vilodag från träningen. Lite tråkigt är det ju, men väldigt välbehövligt. Min senaste hela vilodag var förra fredagen.. Fast jag har bara tränat styrka 5 dagar i rad, förra helgen blev det ju bara skridskor och promenader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0