Sovmorgon! :)

Idag är min enda "lediga" dag denna vecka. Inga föreläsningar, men massa att plugga hemma. På grund av att jag inte har några tider att passa kunde jag ta mig en sovmorgon! Ända till åtta sov jag och det var såååå skönt att få vakna pigg och utvilad :) Nästan åtta timmars sömn ju! Det är inte illa :)

Har hunnit vara ute och promenera också! Och det är så varmt och härligt ute :) 50-minutersrundan blev det, som vanligt dåårå. Kommer bli lite kortare morgonpromenader (om det ens blir någon) de närmaste två dagarna eftersom jag måste börja fara mot skolan halv åtta då. Och jag tvingar mig inte upp halv sex för att hinna gå ut och gå ;)

Idag väntar massor av plugg. Plugg plugg plugg hela dagen lång. Men även träning, såklart! :)


Hade tänkt träna lite sånt här idag:



BEEEEEEEN! Det var längesen jag körde ett hårt benpass. Benen har varit så trötta efter all kardio. Dom är rätt trötta nu också, men jag ska göra mitt bästa och jag LÄNGTAR efter att vara så skakig att jag knappt kan stå. Och jag ser fram emot träningsvärken imorgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0