Tentadags!

Godmorgon! Jag tog mig en lång sovmorgon och en kort morgonpromenad imorse. Idag är det tenta, men inte förrän klockan fyra. Sex timmar kvar ju! Men träning ska det bli innan, och så ska jag fara och hämta upp Linus på busstationen :)

Känner mig rätt mör i hela kroppen. Det känns att jag har tränat fem dagar i sträck nu. I vanliga fall brukar det innebära vilodag, men jag känner att jag behöver distrahera tankarna lite. Så ett skönt benpass ska jag satsa på idag och sen blir det vilodag imorgon istället! :)


Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

åh det lät skönt med en lång promenad :)

2011-03-25 @ 10:20:52
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0