Två och ett halvt år <3




Två och ett halvt år av kärlek! Den 17 september 2008 blev vi tillsammans. Det känns som att det var nyss, samtidigt som det känns som att vi har varit tillsammans hela livet.

Kommer tydligt ihåg den 16 september 2008 då vi satt och tittade på MTV och höll varandra i handen. Pirrigt och spännande var det. Allt var ju så nytt. När Linus hade gått hem smsade han till mig och skrev att han ville pussa mig, men han vågade inte. Jag svarade: "Våga det nästa gång! :)".

Dagen efter pussades vi för första gången och därför räknar vi 17 september 2008 som våran årsdag.

Två och ett halvt år senare har vi pussats tusentals gånger och kärleken är starkare än någonsin!



Har dock fått lite konkurrens om att sova på älsklingens arm...



Mina fina pojkar! Massa kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0