Årets första...





Hjälmen och pulsklockan är på och jag är ready to go!
(Förresten, visst är jag söt i den cykelhjälm jag hade när jag var typ 10 år? Man tager det man haver!)


Jag har nyss kommit in från årets första inlinesrunda! Superskönt! Jag kände att jag behövde rensa tankarna lite, så varför inte ge sig ut i naturen en stund? Bestämde dock redan innan att jag inte skulle vara ute länge. En halvtimme satsade jag på. 27,17 stannade pulsklockan på. Nöjd!

Jag har känt mig lite smått rastlös hela dagen. Velat ut och röra på mig lite. Tror att det är en konsekvens av att det inte blev någon löpning imorse på grund av regnet. Jag måste liksom få min rastlöshet ur systemet ;)


Nu: äta, duscha, hänga tvätt, slockna i sängen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0