Axlar och triceps

Vill ni veta något roligt? Det regnar ute. Åtta kilometer fick jag cykla i regnet, vilket tog nästan en halvtimme eftersom det var motvind också. Men vad kan man göra åt det? Ingenting. Innan jag cyklade hem i regnet fick jag i alla fall till ett bra gympass. Axlar och triceps, med fokus på axlar.


Dagens pass:

* Axelpress - 8 set
* Hög rodd - 4 set
* Sidolyft - 4 set
* Drag mot hakan - 4 set

* Pushdowns - 4 set
* Press med rep över huvudet - 4 set


Det var inte så många övningar och inte många set heller, men jag körde på stenhårt, så jag var helt slut ändå! Hade velat köra lite mer triceps egentligen, men energin dog. Funderar på att köra ett pass enbart för triceps nästa vecka, för det känns som att de har hamnat lite i skymundan senaste tiden..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0