Core och armhävningar

Dagen har bara sprungit förbi! Nu på kvällskvisten fick vi till ett litet träningspass. Core och armhävningar tränades idag! Jag tog mig en vilovecka från OHP och idag körde jag ett eget armhävningsschema med drygt 20 set och 30 sekunders vila mellan seten. Före armhävningarna och under vilan tränades mage och rygg. Det blev ett gode härligt pass ändå! Väldigt intensivt, med superset och så.

Linus for även ut och sprang en sväng, men mina ben ville inte följa, haha. Som förutspått har träningsvärken kommit mer och mer nu under dagen. Men det är en skön smärta ;)




Förresten, våra ringar är inlämnade nu. Jag är utan förlovningsring igen, men när de kommer tillbaka kommer det att stå "Linus" i min ring och "Emma" i hans. Lika bra att göra det nu när det är gratis ;) Och vi är fortfarande lika förlovade, ifall det nu är någon som undrar när vi är utan ringar!


Kommentarer
Postat av: Jessika

Ni skriver inte in datumet när ni förlovade er också? För när ni gifter er brukar det ju vara så att killen bara skriver in ett till datum när vigseln var istället för att han också har två ringar ;)



Vill träffa dig i helgen förresten! :) <3

2011-05-10 @ 10:10:57
URL: http://jessiiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0