Dag 28 - Där tränar jag helst


Bloggutmaningen Dag 28
(För tidigare inlägg se kategorin Bloggutmaningen - Träning)


Där tränar jag helst

Jag har under ett par år tränat på Nautilus, som nu bytt namn till Actic. Det är lite som mitt andra hem, haha ;) Sedan i höstas har jag tränat på IKSU, vilket helt klart är favoritgymmet! Speciellt nu när det är varmt ute och rätt folktomt på gymmet (jämfört med under vintern iaf) så man slipper trängas bland vikterna.

Jag föredrar IKSU eftersom det finns ett stort utbud av allt där! Jag trivs verkligen superbra där. Men samtidigt är Actic rätt mysigt. Litet och man behöver inte trängas med lika mycket folk som på IKSU. Svårt att bestämma ett gym ju ;)




Maskinavdelningen på Actic




Styrketräningsavdelningarna och konditionsrummen på IKSU.
(Finns en massa gruppträningssalar också!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0