Det blev ett gympass!

Jag hade ju tänkt att bara köra konditionsträning nu medan jag har hemtenta. Tidseffektivt liksom. Men det känns som att jag snart är klar och jag kände ett sådant enormt gymsug efter att inte varit där sedan i onsdags. Det har bara blivit promenader, löpning och hemmaträning senaste dagarna. Starkt behov av lite TUNG styrketräning då alltså! Därför for jag till gymmet när jag hade släppt av Linus på bussen. Axlar blev det idag!


Dagens axelpass:

* Axelpress med hantlar - 6 set
* Specialhantellyft - 4 set
* Drag mot hakan - 4 set
* Hög rodd - 3 set
* Arnoldpress - 6 set
* Framåtlyft med hantlar - 3 set


MYCKET nöjd med dagens pass. Har saknat gymmet, så det var riktigt skönt att få pumpa litegrann. Ifall det finns tid imorgon ska jag träna armar då. Tjoohooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0