Home!

Nu är jag hemma igen! Blev verkligen en snabbvisit i Älvsbyn, haha. Men imorgon är det seminarie som gäller på morgonen, sedan ska vi få hemtentan på eftermiddagen. Gaaah. Har lite tentaångest faktiskt! Känns läskigt. Men liksom.. vi får ju använda all kurslitteratur, så nog ska det väl gå bra! Det enda jag oroar mig över är väl att jag ska översätta litteraturen fel så att det blir knasigt. Tur att Linus kommer hit i helgen och kan hjälpa mig med engelskan :)


Nu ska jag diska, packa upp och fixa. Sedan sticker jag iväg till gymmet. Armarna ska få kämpa idag. Bic/tric på schemat nämligen!
(Förresten, träningsvärken i benen är enorm, så jag latar mig och tar bilen till gymmet idag. Att cykla 16 km känns alltför brutalt en dag som denna!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0