Många händelser i Umeå





Jag ska bara ta tag i ett enormt diskberg och sedan bege mig mot Ålidhem där dagens bravader börjar med att grilla med andra turismare och samhällsplanerare. Det händer mycket i Umeå idag! Har blivit inbjuden till åtskilliga evenemang på facebook. (Haha, vad skulle man göra om inte facebook fanns??).

"Den ultimata och slutgiltiga grillfesten", "Grilla din frilla och chilla", "Kulturnatta"... Listan kan göras lång! Dessutom är det fri entré på Corona ikväll eftersom världen kommer gå under idag, haha. Så en dag full av festligheter väntar! Vi får se hur mycket jag hinner/orkar med. Dock nyktert för min del! Ska skramla ihop sista slantarna och köpa lite cola light som jag kan smutta på. Duger gott och väl för mig!

Let's go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0