Mellis!






Jag kom nyss hem från dagens föreläsning och sitter här med eftermiddagsmellanmålet. Kesella och ägg! Mums! Kaffe på det också, såklart :)

Eftermiddagen ska spenderas i soffan, läsandes. Måste läsa en bok på gammelsvenska som jag sedan ska koppla till olika migrationsteorier. Men det är ju faktiskt rätt intressant, så det ska nog gå bra!


Idag blir det ingen gymträning. Istället blir det Punch Out ikväll! Omvädret håller i sig ska jag cykla in till IKSU där jag sedan ska boxas lite med tjejerna! Skojsigt :)

Jag har redan hunnit "mini-hemträna" idag på förmiddagen, haha. Gjort lite armhävningar och plankor bara. Men armhävningarna gick superdåligt! Det sa verkligen tvärstopp och efter 35 orkade jag inte mer. Motivationen sjönk i botten, men jag ska ta nya steg! Kanske behöver en vilovecka från Onehundred Pushups-utmaningen? Det börjar kännas som att resultaten ger vika för att jag kör armhävningar varannan dag, nämligen. Musklerna måste ju hinna återhämta sig ordentligt!  Men vi får se hur jag gör! Ska försöka på nytt imorgon och se hur det funkar innan jag bestämmer mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0