Ny vecka!

Veckorna bara springer förbi! Nu är det redan måndag och en ny vecka. Tre och en halv vecka har jag kvar av den här terminen, om jag har räknat rätt. Det kommer ju att gå superfort!

Under morgonens promenad var jag lite seg i benen. Inte konstigt, med tanke på gårdagens benpass. Träningsvärken har dock inte kommit än, men om jag känner min kropp rätt så dyker träningsvärken upp ikväll och håller i sig under morgondagen ;)




Idag har vi inte så mycket planer. Jag har föreläsning mellan ett och tre. Någon gång på eftermiddagen ska vi träna mage, och så blir det eventuellt en löptur om mina ben håller. Vi kanske även ska fara å lämna in förlovningsringarna. Om vi vill ha dem graverade (?) så är det gratis att göra det nu. Det tar 1-2 veckor, men det känns ju rätt värt det ändå. Så det kanske vi också gör :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0