Onehundred pushups - Vecka 6

Nån som klarat sig så här långt? Sista veckan nu innan sluttestet!

Klarar du 46-50 - kolumn 1, 51-60 - kolumn 2, fler än 60 - kolumn 3. Om du inte klarar 46 så kör du vecka 5 igen tills du klarar det!




Jag tog mig ju en vilovecka från den här utmaningen förra veckan, så jag ska komma igång igen nu! Vet dock inte riktigt vad jag ligger på nu, men vecka 4 eller 5 ska jag väl börja om på. Kanske vecka 4 för att låta det vara lite lätt ett tag innan det blir för tungt, haha :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag körde exhaustion test efter vecka 3 i lördags och fick svinont i ryggen. Typ sträckte den eller nåt. Så nu har jag blivit jätterädd att ens fortsätta med OHP. Pressade mig till 32 st iaf, men fick ett straff, haha ;)

2011-05-10 @ 23:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0