Oooops.

Vi vaknade för en timme sen. PANIK. Jag brukar aldrig sova till tio. Känns ju som att halva dagen har gått redan. Hade till och med ställt larmet för att ta mig upp för att skriva på hemtentan innan älsklingen vaknade. Men icke!

Vi hade förresten en trevlig kväll igår också. Först bastade jag tillsammans med Linus, Emil och Lars. Sedan blev det prat och film innan vi begav oss hemåt. De andra drack öl - vi drack cola zero (Jag tycker mer om cola light men det är ju inte tillräckligt "manligt" för Linus ;P).

Älsklingen åker hem till sig vid två. Det är det värsta som finns med helgerna. Men som tur är så kommer jag till honom redan på tisdag och sedan kommer vi att spendera i princip varenda dag tillsammans under juni och juli. Så jag klagar inte ;)




För ett par år sedan. Älsklingen är stark och lyfter mig och syskonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0