Orkar inte

Idag har jag en sån där dag då jag känner mig energilös, deppig, omotiverad.. Händer någon gång då och då, och det finns ett samband. Det inträffar när jag inte har träffat Linus på länge. Men imorgon kommer han hit, så då kommer jag att skina som en sol igen! Det är faktiskt mer påfrestande än man tror att inte kunna träffas jämt. Nu är det dessutom nästan två veckor sen jag var hos honom, och det sätter sina spår i mitt humör!

Jag behöver kärlek. Kramar, pussar och lite söta ord. Det gör mig lycklig!



Så här ser vi för övrigt alltid ut när ingen ser på!



Jag kom nyss hem från gymmet. Egentligen skulle jag ha tränat ben idag, men det fanns inte en chans i världen att det skulle gå. Efter att kardio är träningsvärken ett faktum!

Istället körde jag ett pass med de muskelgrupper som jag för tillfället inte har träningsvärk i; bröst och biceps. Det gick helt okej! Pumpade på rätt bra faktiskt. Orkar dock inte skriva så ingående om det nu.

Planen är att köra axlar och triceps imorgon, kasta in en extra vilodag på lördag och köra ben stenhårt på söndag, för då borde de vara helt återhämtade! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0