Som en häst..

Jag har verkligen ätit som en häst idag! Har räknat ihop till fem mellanmål hittills, haha.
Och så frukost, lunch och middag också. Äter så att jag blir proppmätt, men ett par timmar senare är jag sugen på mellis igen. Jag äter mycket annars också, men idag har det varit JÄTTEMYCKET. Musklerna blir då glada i alla fall. De behöver enrgi för att växa! Men jag tycker ändå att det är lite jobbigt de dagar då jag verkligen är bottenlös. Jag måste ta med mig en massa mellanmål när jag far till gmmet och skolan. Annars brukar det räcka med två-tre mellanmål på en dag, vilket känns lite mer rimligt, haha. Att jag dessutom måste snåla med pengarna nu för att klara att betala hyran under två månader utan inkomst gör ju inte att det känns bättre ;) Men men, så kan det vara ibland!

Efter gårdagens tunga ryggpass (som förresten känns rätt så mycket idag ^^) och ett hårt armpass idag + allt cyklade och morgonpromenaderna så är jag inte förvånad :)



Kommentarer
Postat av: Linda

Eyy!!

Nu äre så här att jag har veckans blogg på min blogg.. så jag tkr du ska vara med!! klicka länken och kom dirre till tävlingen http://lindahmikaelsson.blogg.se/2011/may/utkast-maj-9-2011.html#comment

2011-05-11 @ 22:25:09
URL: http://lindahmikaelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0